小宇

我不害怕人生何其短,可是我恐惧一切终必要成空。

look on down from the bridge,

在桥头俯视,

there's still fountains down there,

流水从不停驻,

look on down from the bridge,

在桥头观望水面,

it's still raining' up here,

淅淅沥沥的雨水留下斑驳的光影,

everybody seems so far away from me,

每个人似乎都与我相距甚远,

everybody just wants to be free,

每个人都渴望自由,

look away from the sky,

抬头看看天空,

it's no different when you're leaving home,

和你离开家乡时没有什么不同,

I can't be the same thing to you now,

现在我对于你来说已经不同了,

I'm just gone' just gone,

只因我已离开,竟已离开,

how could I say goodbye,

要我怎样说再见,

how could I say goodbye,

我该怎样说再见,

goodbye,

再见,

maybe I'll just place my hands over you,

也许我只是将手搭在你的肩膀,

and close my eyes real tight,

紧闭双眼,害怕你离去,

there's a light in your eyes,

你的眼睛闪烁着光影,

and you know yeah' you know,

并且你也知道,你知道的,

look on down from the bridge,

站在桥头俯视朦胧的景,

I'm still waiting for you,

我依然等待着你

评论

热度(11)